2. Peatükk

Facebooki reklaamikulud

Facebooki reklaamid võivad olla rahamasinad.





Iga ettevõtja unistus on luua midagi, mis teeniks rohkem raha kui teie kulutused.

Muidugi saate seda saavutada ainult siis, kui saate reklaami õigesti. Ja Facebooki reklaamide taoline tiibamine on kiire viis oma rahakotti augu põletamiseks.





Sellepärast lõime selle e-raamatu, et aidata teil õppida, kuidas muuta oma Facebooki reklaamid rahateenimismasinaks. Ja teid aidata alandage oma Facebooki reklaamikulusid ja suurendage oma investeeringutasuvust.

Miks Facebooki reklaamid?


OPTAD-3

Sest Facebook on ennast tõestanud suurim sotsiaalmeedia väljund kõige rohkem võimalusi uute (ja praeguste) klientide oma veebisaidile sihtimiseks.

Ja üle 3 miljonit ärireklaami jagavad Facebookis edulugusid , on see hõlpsasti üks parimatest platvormidest, mida oma veebiettevõtte kasvatamiseks kasutada.

Veelgi enam, te ei tee seda kunagi raiska raha Facebookis reklaamid, kui teil on ettevõtluse jaoks õige mõtteviis.

Selles kiires sissejuhatavas peatükis käsitleme, kui palju Facebooki reklaamid maksavad, millist ROI-d võite oodata ning kuidas seada eesmärke ja KPI-sid enne, kui sukeldute oma 3. Facebooki esimese kampaania seadistamisse. Alustame!

Siin on kiire mõistete ja akronüümide sõnastik, mis aitab teil kõigest aru saada:

mitu tähemärki lauses
CPCKlõpsutariifKui palju te maksate, kui keegi teie reklaamil klikib
CPMKulu 1000 näitamise kohtaKui palju maksate oma reklaami 1000 vaatamise eest
CPAOmandamise hindKui palju maksate uue kliendi hankimise eest reklaamist
KUNINGASInvesteeringutasuvusReklaamikuludest tagasi teenitud raha
CVRKonversioonimäärTeie reklaamist konversiooni teinud inimeste protsent
CTRKlikkimise määrKui palju inimesi pärast selle nägemist teie reklaamil klõpsab
KPIToimivuse põhinäitajaMõõdik, mille abil saate oma toimivust võrrelda ja veenduda, et olete oma eesmärkide saavutamiseks õigel teel

Ärge oodake, kuni keegi teine ​​seda teeb. Palkake ennast ja hakake kaadreid kutsuma.

Alustage tasuta

Kui palju maksavad Facebooki reklaamid?

Sees Uuring tegi AdEspresso, 2016. aasta keskmine CPC (kliki hind) jäi Facebookis vahemikku 0,20–0,80 dollarit. Täpsemalt USA-s oli kulu keskmiselt 0,26 dollarit kliki kohta.

Loomulikult on kulud kasvanud mõne aasta tagusest ajast. Kuid võib öelda, et reklaamikulud pole tõusnud ka palju. 0,20–0,80 dollarit kliki kohta on endiselt a hea võrdlusalus .

Seda CPC-d ja Facebooki CPM-i (teie reklaami 1000 näitamise või vaatamise hind) mõjutavad paljud tegurid, sealhulgas:

  • Teie sihtrühm
  • Teie reklaami seotustasemed ja asjakohasuse skoor
  • Aasta aeg
  • Teie kampaania eesmärk
  • Teie Facebooki piksli tähtaeg

Räägime neist kõigist natuke rohkem.

Kuidas teie vaatajaskond mõjutab Facebooki reklaamide hinnakujundust?

AdEspresso sama uuringu kohaselt maksab 55–64-aastaste sihtimine rohkem kui 18–24-aastased.

facebooki reklaamikulud

Lisaks on naiste reklaamidega sihtimine kallim kui meestel (vähemalt Facebooki jaoks meeldib see).

facebooki reklaamide hinnakujundus

See ei tähenda, et peaksite vaeva nägema, kui sihite 55–64-aastaseid naisi. See tähendab lihtsalt, et peate oma Facebooki reklaamikulude vähendamiseks rohkem pingutama, et oma pakkumine ja vaatajaskonna huvi kinni hoida, millest räägime umbes järgmises osas.

Samuti käsitleme 4. peatükis põhjalikult vaatajaskonna sihtimist.

Kuidas seotuse ja asjakohasuse skoor teie CPC-d mõjutavad?

Teate, kuidas Facebooki algoritm teie postitusi näitab rohkem inimesi kui see saab varsti pärast avaldamist palju huvi?

kuidas lisada shopstamiseks aliexpressi tooteid

See kehtib ka Facebooki reklaamide kohta. Tegelikult saab iga teie ostetud reklaam Facebooki asjakohasuse skoori, mis põhineb selle reklaami seotusel ja asjakohasusel teie vaatajaskonna jaoks.

Näiteks kui korraldate kutsikatoidu käsitlevat Facebooki kampaaniat inimestele, kes vihkavad kutsikaid (st mitte kedagi), on teie CPC ja Facebooki CPM läbi katuse, kuna teie reklaam on täiesti ebaoluline.

Mida kõrgem on teie asjakohasuse skoor, seda madalam on teie CPC ja seda suurem on klikkimise määr. Teisisõnu, rohkem müüki väiksema raha eest.

Pildi allikas

Vaadake tohutut erinevust 9 ja 10 vahel: räägime peaaegu kolmekordsest klikkimise määrast vähem kui poole kliki hinnast. Väike 0,03 dollarit kliki kohta!

Kuidas saada kõrgem asjakohasuse skoor? Kui käsitleme teie kampaaniate optimeerimist, käsitleme seda 5. peatükis.

Aasta aeg ja Facebooki reklaamikulud

Facebooki reklaamid töötavad pakkumissüsteemis, umbes nagu Facebooki reklaamioksjonid. Teete pakkumise sellele, kui palju soovite ühe kliki kohta välja käia. (Facebook teeb seda teie eest automaatselt, kui te ei kasuta täpsemaid seadeid. Lisateavet leiate peatükist 4.)

Seetõttu, kui paljud turundajad ostavad korraga Facebooki kampaaniaid, tõuseb pakkumiskulu. Täpsemalt, suuremate ostupühade ajal, nagu jõulud ja must reede, käib Facebook CPC läbi katuse.

AdEspresso leitud see rakenduse installi hind tõuseb novembris ja detsembri alguses tõenäoliselt pühade tõttu.

Kuigi see pole sama, mis CPC, kipub rakenduse installi hind CPC-ga ristmikul suurenema ja vähenema, nii et saate suundumusi sarnaselt vaadata.

Ära viimine? Suuremate pühade ajal oodake suuremaid Facebooki reklaamikulusid. Kui teil pole nende pühade ajal vaja reklaamida, eraldage kevad- ja suvekuudel suurem osa oma reklaamieelarvest.

See tähendab, et kui teenite endiselt kasumit hoolimata kõrgematest kuludest (arvestades kliendi eluea väärtust, mille katame järgmises jaotises), peaksite neid jätkama aastaringselt.

Teie Facebooki kampaania eesmärk ja kuidas see kulusid mõjutab

Alati, kui alustate uut kampaaniat, peate valima reklaami eesmärkide loendi vahel.

Need jagunevad kolme kategooriasse:

  1. Teadlikkus - kui soovite lihtsalt, et inimesed teie kohta teaksid.
  2. Kaalumine - kui inimesed on sinust teadlikud ja kaaluvad sinu toodet võrreldes konkurendi tootega.
  3. Konverteerimine - kui inimesed on valmis ostma.

Müügile lähenedes muutuvad need eesmärgid järk-järgult kallimaks. Jõu ja plii püüdmise kampaaniad on kõige kallimad, mis on mõistlik.

Reklaamikampaania eesmärke arutame edasi 3. peatükis.

Kuidas teie Facebooki piksel mõjutab Facebooki reklaamikulusid

Teie Facebooki piksel on koodijupp. Selle koodi lisate oma saidi lehtedele, et koguda andmeid selle kohta, kes seda saiti külastab. Kuidas seda seadistada ja mida see edasi teeb, arutleme 3. peatükis, kuid praegu tea seda:

Kui teie piksel kogub andmeid inimeste kohta, kes kipuvad teie reklaamidel klikkima ja neist ostma, kasutab see masinõpet, et teada saada, kes on teie parim sihtturg. Seda nimetatakse teie piksli küpsemaks muutmiseks ja seda lihtsalt reklaamide esitamise kaudu aja jooksul.

Kui teie piksel saab teada, kes on teie parimad kliendid, võib see teie Facebooki vaatajaskonna sihtimist parandada, et sihtida inimesi, kes sarnanevad varasemate klientidega, kes ostavad suurema tõenäosusega. See vähendab teie CPC-d, suurendades samal ajal klikkimise ja konversioonimäärasid.

Pikslit saate kasutada ka uuesti turundamise kampaaniate käivitamiseks ja sarnaste vaatajaskondade loomiseks, kuid selle kohta leiate teavet 4. peatükist. Pange tähele, et kui soovite edukaid Facebooki reklaame esitada, peate kindlasti piksli installima!

Nüüd, kui saate aru Facebooki reklaamide hinnakujundusest, räägime olulisest osast - investeeringutasuvus!

Kui suur on investeeringutasuvus Facebooki reklaamides?

Neid on mitu juhtumiuuringud oletades, et Facebooki reklaamide keskmine investeeringutasuvus on kuskil 400–450%.

Loomulikult varieerub see protsent valdkonniti ja kasumilt, mida te oma toodetest või teenustest teenite. Nii et võtke see koos soola teraga.

Selle jaotise tegelik põhjus pole see, et annaksite tootluseks oodatava täpse arvu, vaid pigem määrake mõned ootused ja selgitage, kuidas oma ROI-d arvutada.

seadus 31 48 võimuseadust

Hoiatussõna: Suure tõenäosusega kaotate esmalt Facebooki reklaamides raha. Tegelikult kaotavad paljud inimesed uute klientide saamiseks pidevalt oma reklaamide eest raha, seejärel korvavad selle kaotuse uuesti turundamise ja sarnaste vaatajaskonna kampaaniatega.

Et pikas perspektiivis ikka raha teenida, peate mõistma oma värbamishinda (CPA) ja kliendi eluea väärtust (CLV).

CPA on summa, mille peate reklaamidele kulutama enne kliendi tegelikku omandamist. Selle vastuse saamiseks peate teadma oma konversioonimäära (CRV).

Näiteks kui vajate ühe kliendi saamiseks 10 klikki ja teie klõpsutariif on 1 euro, oleks teie CPA 10 eurot.

Keskm. # Klikki müügi kohta * CPC = CPA

10 * $ 1 = $ 10

Teie CLV on see, kui palju raha teenite kliendi eluea jooksul.

Kui nad kulutavad sellele esialgsele reklaamile 10 dollarit, saate tasakaalu (või kaotate raha, kui teil on muid kulusid). Kuid kui nad tulevad uuesti turundamise kampaania kaudu teie poodi tagasi ja uuesti turundamise reklaami CPA on ainult 2 dollarit, siis teenite 8 dollarit (10–2 dollarit).

Keskm. Tellimuse väärtus * tellimuste arv aastas * klientide aastate arv = CLV

10 dollarit * 10 * 1 = 100 dollarit

Kui nad ostavad teilt aasta jooksul veel 10 korda, teenisite veel 80 dollarit. Nii et selle matemaatikaga on teie kliendi CLV 110 dollarit ja 80 dollarit kasumit (enne muid kulusid).

CLV - (CPA * müügi #) = kasum

Või kui soovite väljamõelda:

CLV - esialgne CPA - (uuesti turundamise CPA * müügi arv) = kasum

Teisisõnu, hoolimata esialgse reklaami kaotamisest paar dollarit, teenisite selle kliendi käest aasta jooksul 80 dollarit kasumit. Vaadake, kuidas see töötab? Sellepärast on oluline mõista oma numbreid.

Räägime sekunditest täpsemalt numbritest ja mõõdikutest. Praegu teeme kiire kokkuvõtte.

Kiire kokkuvõte: mis mõjutab teie Facebooki reklaamikulusid ja investeeringutasuvust (ROI)?

Selle kõik kokku sidumiseks peate mõistma oma CPC, CPM, CPA ja CLV, et vältida Facebooki reklaamides raha kaotamist.

Keskmine CPC on kuskil 0,20 kuni 0,80 dollarit, sõltuvalt reklaami asukohast, aastaajast, vaatajaskonnast ja asjakohasusest. Lihtsalt selleks, et anda teile mõned ligikaudsed võrdlusalused.

Teie CLV-d saab arvutada, liites kokku kliendi kogu elu jooksul tehtud ostud (aeg alates nende esimesest ostust kuni viimase ostuni). Tehke seda käputäie klientide jaoks, lisage need kõik kokku ja jagage seejärel klientide arvuga, kellele te matemaatikat tegite. See on teie CLV.

Nüüd, kui teate, mis mõjutab Facebooki reklaamikulusid ja kuidas oma vajalikku investeeringutasuvust arvutada, seadistame teie kampaaniate rajal hoidmiseks mõned eesmärgid ja tulemused.

Oma eesmärkide ja KPI-de üle otsustamine

Nagu öeldakse, mida mõõdetakse, seda hallatakse.

kuidas saan instagrami postitusi ajastada

Kui teil on oma Facebooki reklaamides selged, kirjalikud eesmärgid ja tulemused, on lihtsam teada saada, kas olete õigel kursil või peate oma kampaanias muudatusi tegema.

Peamised tulemuslikkuse näitajad (KPI-d) on mõõdikud, näiteks seotus, CPC, meeldimiste arv jne, mida saate kasutada oma toimivuse võrdlemiseks.

Millised KPI-d valite, sõltub teie eesmärkidest. Kas sa tahad:

  • Kas suurendada bränditeadlikkust? Kasutage eesmärki „bränditeadlikkus“ ja mõõtke näitamisi.
  • Suurendada seotust? Kasutage seotuse eesmärki ja mõõtke meeldimisi, kommentaare ja jagamisi.
  • Juhtide jäädvustamine? Kasutage eesmärki „müügivihjete genereerimine” ja mõõtke saadud müügivihjeid.
  • Kas suurendada müüki? Kasutage eesmärki „Konversioonid” ja mõõtke tehtud müüki.

Arutame 3. peatükis eesmärke, mida peaksite kampaaniatüübi põhjal kasutama, kuid praegu on hea teada, mis on teie Facebooki kampaania üldine eesmärk.

Absoluutne kohustuslik mõõdik, kui soovite oma investeeringutasuvust arvutada, on teie CPA ja konversioonimäär (CVR). Teie CPC, seotus ja näitamised on võrdluses kõik edevuse mõõdikud.

Seda seetõttu, et CPA ja konversioonimäär on kaks mõõdikut, mida on vaja tegeliku ROI arvutamiseks.

Oletame, et meil on kaks kampaaniat - A ja B. Kui võrrelda neid CPC ja puhaste klikkide osas, võime saada midagi sellist:

Allikas

Tundub, et kampaania A võidab, eks? Kuid arvestagem konversioonimäära (CVR):

Allikas

Nüüd näete, et vaatamata kõrgemale klõpsutariifile ja vähem klikkidele tõi kampaania B meile sama reklaamikuluga rohkem konversioone.

Seetõttu on oluline otsustada eesmärk ja milliseid KPI-sid enne tähtaega mõõta, ning seada CPA ja CVR alati esmatähtsaks, välja arvatud juhul, kui esitate lihtsalt bränditeadlikkuse reklaame.

Jätkake - kirjutage oma eesmärgid ja KPI-d nüüd Google Sheet'i või Wordi dokumenti. Näiteks võib teil olla eesmärk suurendada müüki 20% CVR-i ja 10-dollarise CPA-ga.



^