Vastame populaarsele droppressi KKK : Kui palju raha on mul vaja droppship-äri alustamiseks?
Tehniliselt öeldes - sina saab hakka droppaadiga sõitma 0,00 dollari eest. Õige kombinatsiooni tasuta prooviversioonide ja stardiplaanidega - ning valmisolek oma toodete kvaliteedi osas teistpidi otsida ja parimat loota - on 45 minutit vaba aega kõik, mis teie ja dropshippingu kaupluse vahel seisab.
Aga kui laenata ingliskeelsete väljendite suurest raamatust: See, et saate, ei tähenda, et peaksite.
See postitus jagab vältimatud kulud, mida kõik (seaduspärased) droppship-kauplused peavad maast lahti saamiseks katma. Lugege lõpuni ja teil on üksikasjalik loetelu teie käivitamiskuludest, lisaks teadmised droppship-ettevõtjatelt, kes oskavad teile öelda, mida oodata.
Postituse sisu
OPTAD-3
- Kui palju maksab veebiettevõtte asutamine?
- Dropshippinguettevõtte asutamise kulud
- Kulutamiskulud
- Startup Store'i lisakulud
- Turunduskulud - Biggie
- Järeldused käivitamiskulude kohta
- Kas soovite rohkem teada saada?

Ärge oodake, kuni keegi teine seda teeb. Palkake ennast ja hakake kaadreid kutsuma.
Alustage tasutaKui palju maksab veebiettevõtte asutamine?
Pole kahtlust, veebipoodides onlaskis tõkkepuu sissepääsule ettevõtte asutamine . Saate ühendada kogu maailma tarnijatega ja müüa nende tooteid ilma inventari pidamata. See on vinge seadistus.
Tegelikult nii vinge, et inimesed võivad end ära vedada, unistades kuuekohalisest ettevõttest, mis ei vaja investeeringuid.
Asi on selles, et eduka ettevõtte asutamine pole kunagi olnud tasuta ja see on endiselt nii. Isegi dropshipinguga.
Mis on Dropshipping?Dropshipping on poodide ärimudel, mis võimaldab ettevõtjatel pidada veebipoodi ja müüa tooteid, ilma et peaksite varusid kohe ostma. Alles pärast müüki maksate oma tarnijale, kes saadab tooted otse teie kliendile. Oma kaupluse ühendamiseks tuhandete tarnijate ja toodetega saate kasutada sellist turuplatsi nagu Oberlo. |
Teil ei ole vaja teist hüpoteeki saada, kuid peate enne oma laevandusettevõtte raha taskusse panemist oma raha saatma.
Dropshipperi nurkKuuleme ettevõtte loomise kuludest taga seisvalt mehelt Paul Lee'lt Husky habe : 400 pikslit lai ja vähemalt 150 pikslit pikk. kaanefoto facebook |
Dropshippinguettevõtte asutamise kulud
Hästi, droppshipingu poe kõige mahavõetud versioon sisaldaks järgmist:
mida tähendab virsiku värv
- Shopify tellimus
- Oberlo tellimus
Läheme koos Shopify'ga, kuna see on seal kõige populaarsem poodplatvorm. Ja me läheme koos Oberloga, sest kas olete selle blogi URL-i näinud?
Head uudised! Shopify'l on tasuta 14-päevane kohtuprotsess ! Pärast seda maksab see 29 dollarit kuus, kuid vähemalt saate veereda tasuta. Nii et Shopify katab pood osa võrrandist. Nüüd dropshipping osa.
Oberlol on igavesti tasuta võimalus. Te ei saa sellega skaalat muuta - seal on 500 toote kork. Lõpuks peate tõenäoliselt täiendama Basicu paketiga hinnaga 29,90 dollarit. Kuid enne krediitkaardi väljamurdmist saate vähemalt seadistada.
Kui tegelete tõsiselt dropshippimisega, on veel üks kohustuslik ost: a domeen . Saate hõlpsasti osta a uus domeen Shopify kaudu - nad küsivad selle kohta teie prooviversiooni ajal - ja see on aastamakse 14 dollarit.
Hästi, nii et kui teete seda odavalt ja räpaselt, näevad teie poe käivitamise kulud välja järgmised:
Siis pisut piserdades vaatame:
Seejärel vaataksime pärast seda iga kuu 58,90 dollarit - korduvad Shopify ja Oberlo kulud, millest lahutatakse 14-dollarine domeen.
Dropshipperi nurkPeatame selle matemaatikatunni, et kuulata Tim Vangnessi, Dropshipping Guru ja selle loojat YouTube'i kanali dropshipping : |
Kas teile meeldiks kogu see kiire eraldiseisva eelarve juhend kõrglahutusega videovormis? Jah? Seejärel klõpsake nuppu Esita siin (ja meeldiva videosisu märkimiseks ja tellimiseks!):
Kulutamiskulud
See on Drophipingi kaupluse käivitamise osa „Sööge oma köögivilju”: täpselt nii, nagu keegi ei hakka teid päevase köögiviljaannusega sundima, ei sunni keegi Teid endale ka tilgutamise tooteid tellima.
Kuid peaksite siiski seda tegema.
Dropshipinguga on vinge asi see, et te ei tegele kunagi toodetega, mida müüte. Kuigi see võib lahendada kaubanduse ühe suurima väljakutse - müüa lahedaid tooteid -, toob see sisse uued kaalutlused. Nimelt ei kontrolli te toodete kvaliteeti, tarnimise õigeaegsust ega pakendi välimust.
Sellepärast soovitame selleks veidi aega (ja raha) varuda tellige tooteid, mida kavatsete müüa oma poes.
See annab teile võimaluse uurida tarnijaid. Näiteks pärast tellimuse esitamist võite pöörduda ja küsida: 'Millal ma võin oodata, et minu tellimus saabub?' Ja kui see saabub, vastab see teie ootustele? Kas see on kuidagi defektne? Oleks sina soovite seda osta?
Kui olete oma tooted käepärast, saate neid kasutada oma poe vastu huvi tekitamiseks. Näidake neid. Pildista inimesi, kes neid hoiavad. Küsige oma sõpradelt, mida nad arvavad (ja kui palju nad maksaksid).
Okei, siis kui palju maksab teile tilgutavate köögiviljade söömine? Noh, te ei pea ostma iga toote kõiki variatsioone. Kui müüte kollaseid, punaseid ja siniseid kleite samalt tarnijalt, on teil tõenäoliselt hea ainult ühe värvi tellimine. Kuid kindlasti on hea tellida vähemalt üks kaup igalt tarnijalt, kelle tooteid kavatsete oma poes pakkuda.
Oletame, et see maksab oh, 75 dollarit.
See on enamasti esialgne kulu, nii et kui lisame selle ülalkirjeldatud kaupluse infrastruktuuri kuludele, näeb meie droppshipingi ettevõtte bilanss välja selline:
Siiani võime esimese kuu lõpuks maksta umbes 150 dollarit.
Dropshipperi nurkTim Kockil on palju kogemusi dropshippingu ja ütleb seda testitellimuste kohta : kuidas leida pilti youtube videost „Kui tegelete droppship-ettevõttega, ei hakka te oma varusid käsitsema - tarnijad saadavad teie tooted otse teie kliendi ukse ette. Seda silmas pidades on alati suurepärane idee esitada testtellimus toodetele, mille müümisel olete mõelnud. See võimaldab teil läbida kogu ostuprotsessi, täpselt nagu teie kliendid tellimust tehes. Saate üle vaadata toodete kvaliteedi, saatmisajad ja -standardid ning teha isikupärastatud tootepilte ise - see aitab teil oma poodi tõsta järgmisele tasemele. ' |
Startup Store'i lisakulud
Hästi, see 72,90 dollarit, mille olete oma veebisaidil kulutanud, viib teid siiani. Kõigi soovitud funktsioonide saamiseks peate võib-olla installima rakendused. Näiteks pole Shopify ja Oberlo vaikeviisi, kuidas pakkuda hulgiostude puhul allahindlusi. Lahendusi on kindlasti. Võite pakkuda „toodet”, mis on tegelikult viis ühte komplekti kuuluvat toodet, ja seejärel müüa see kvintett madalama hinnaga kui viie üksiku toote ostmine.
Kuid te ei soovi oma äri üles ehitada lahendustele. Tahate, et teie poes oleks hõlpsasti navigeeritav ostjate jaoks ja oleks hõlpsasti teie jaoks kasutatav.
parimad ajad ettevõtlusega seotud Facebooki postitamiseks
Ja mõnikord on parim lahendus poonida ja installige Shopify rakendused .
The Shopify App Store on täidetud rakendustega, mis käsitlevad peaaegu kõiki näpunäiteid, täiustusi või täiendusi, mida võite ette kujutada. Vaatame mõningaid ühiseid funktsioone, mida poeomanikud soovivad, samuti väikest näidet rakendustest, mis selle ellu viivad.
Ristmüük ja ostmine
- Ristmüük (19,99 dollarit kuus)
- Ostukorvi teisendamine (19 dollarit kuus)
- Julge ülesost (9,99 dollarit kuus)
Hulgihind
- Soodushinnad (19,99 kuni 89,99 dollarit kuus, kuid tõenäoliselt 19,99 dollarit)
- Kogusepausid (16,99 dollarit kuus)
- Plaanitud hulgi allahindlused ja müük (18,95 dollarit kuus)
Exit Intent
- Wheelio (14,92 dollarit kuus)
- Spin-a-Sale (9,99 dollarit kuus)
- Välju kavatsuste ja Messengeri hüpikutest (29,00 dollarit kuus)
Sa ei tee seda vajadus mõni neist asjadest, kuid oletame, et soovite tõesti klientidele allahindlust, kui nad ostavad 10 toote asemel ühe. Tundub, et hulgihindade rakendus maksab umbes 20 dollarit kuus, seotagem seda oma algkuludel.
Oleme esimese nelja kuni kuue nädala jooksul jõudnud umbes 170 dollarini.
Turunduskulud - Biggie
Kõigele, mida siiani oleme vaadanud, on lisatud kindel hinnasilt. Turundus seda ei tee.
On võimatu öelda, kui palju raha peate turundamiseks kulutama. Siiski on mõned eeldused, mida saame kasutada hinnangu saamiseks.
Keskmine globaalne konversioonimäär pood on kuskil 2–3 protsenti. See varieerub niššide ja riikide kaupa, kuid mängime lihtsalt välja ja ütleme, et konversioonimäär on 2,5 protsenti. See tähendab, et kui jõuate oma poodi 200 inimest, võite eeldada, et viis neist midagi ostavad. Olgu, ja kuidas me saame 200 inimest oma poodi? Turundus .
Praegu on Dropshipperite suurim turunduskanal Facebook, seega vaatame, kuidas juhtida 200 külastajat teie poodi Facebookist. WordStream seob Facebooki reklaamide keskmise klikkimise määra (CTR) 0,9% juures. Oletame, et teie reklaamid on head ja teie CTR on 1,0%.
Hästi, nii et 200 inimese poodi jõudmiseks peate oma reklaami jõudma 20 000 inimeseni. 20 000 näitamise hind varieerub olenevalt sellest, keda sihite: Ameerika Facebooki kasutajateni jõudmine maksab rohkem kui Singapuri Facebooki kasutajateni jõudmine.
Turundustarkvara pakkuja sõnul AdStage , keskmine tuhande näitamise hind (CPM) oli 2017. aasta IV kvartalis 12,45 dollarit. Kutsume seda puhtaks 12,50 dollariks. Nüüd on meil võrrand, millega töötada:
(20 000/1 000) * 12,50 = 250 dollarit
Neid keskmisi vaadates jõuame Facebooki reklaamikulude 250 dollarini, et tekitada viis Facebooki müüki.
Muidugi on hoobasid, mida saate nende arvudega manipuleerida ja oma kasumit suurendada. Esiteks tehke suurepäraseid reklaame. Mida paremad on teie reklaamid, seda sagedamini klikivad inimesed, seda madalam on teie kliki hind (CPC). Kui soovite teha mõne kodutöö suure mõjuga reklaamide loomiseks, siis me said sind kaetud . Võite sihtida ka riike, kus on madalam CPM-i määr. Oberlo kasutajatel on oli edukas paljudes riikides peale ilmsete ei tundu, et peate sihtima USA-d, Suurbritanniat, Kanadat ja Austraaliat.
Lõpuks on teil poe konversioonimäära suurendamiseks ja keskmise tellimuse väärtuse suurendamiseks sammud. Kujundamine hõlpsasti navigeeritav toodete lehed on näiteks üks viis, kuidas inimesed oma poodi meelitamise järel usku pöörama panna. See suurendaks seda varem kasutatud 2,5-protsendilist konversioonimäära.
Võite ka kasutada rakenduste ristmüük ja müümine tõstma keskmine tellimuse väärtus . Need maksavad teile natuke raha, kuid mõne hea läbimüügiga kuus - vaevalt liiga ambitsioonikas eesmärk - maksavad nad ise.
48 võimuseadust 8
Dropshipperi nurkSiin on mõned turundustarkused teiselt dropshipperilt - Artsy Walli asutaja Matīss Ozerskis . |
Järeldused käivitamiskulude kohta
Raha kulutamine poodide käivitamiseks teeb haiget ainult siis, kui (a) arvasime, et see on tasuta, ja (b) unustame, et teeme seda raha teenimiseks. Pidage meeles: raha, mille kulutate poe loomiseks, on investeering. Ja kas me ostame aktsiaid või loome kauplusi, investeerime asjadesse, sest ootame tootlust .
Ja teate, et kui järgite poodi, siis saate mitte kunagi lõpetage raha poodi pumpamine. Kui teie hinnapauside rakendus teeb trikki, soovite hankida ristmüügirakenduse. Kui teie Facebooki kampaaniad mitmekordistuvad, soovite investeerida mõnda turunduse automatiseerimise tehnoloogiasse. Ja me pole seda isegi puudutanud e-posti turundus veel või lisatasu Shopify-teemad või logo kujundamise tööriistu Haudeline või - noh, jätame selle praegu.
Raske on öelda, kui suur on teie tootlus või kui kaua kulub nende tagasisaamiseks. Kuid kui kulutused ületavad kahekohalisi ja kolmekohalisi numbreid ning kaugemale, tuletage endale meelde, et ettevõtte loomiseks pole tasuta võimalust. Igatahes pole hea äri.
Allkirjastame veel ühe Tim Vangnessi nugise:
Kui hakkate müüki genereerima, peate oma kasumit mõistlikult kasutama. Pange ettemääratud summa kogu oma tulust tootluse kulude katmiseks (igal suurettevõttel on tulu!) Ja katta ettenägematud kulud mis võib tekkida. Kui teil on ülejäänud kasumit, soovitaksin oma ettevõtte kasvatamiseks võimalikult palju tagasi panna. See jaguneb kaheks põhivaldkonnaks.
Esimene on teie ettevõtete infrastruktuuri parandamine alates veebisaidi kujundamisest kuni e-posti turundustarkvarani. Mõni neist teenustest maksab raha, kuid kui olete teeninud kasumit, võivad need oluliselt parandada teie konversioonimäära ja klientide hoidmist, mis teeb teile rohkem raha ja võimaldab tasulisel reklaamil olla agressiivsem kui teie konkurent, saate määrata oma kliendi eluea väärtuse vs ühe müügi kasumi.